نازک – لاغر زندگی ممنوع انتقام اسیدپاشی

نازک – لاغر: زندگی ممنوع انتقام اسیدپاشی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری رامین ناصرنصیر از علت حضور کم‌رنگش در «شهرزاد ۲» می‌گوید

رامین ناصر نصیر این روزها در سریال «گمشدگان» نقشی متفاوت را بازی کرده است و بعد از غیبتش در چند قسمت ابتدایی «شهرزاد ۲» بازگشتی دوباره به شبکه نمایش خانگی هم دا

رامین ناصرنصیر از علت حضور کم‌رنگش در «شهرزاد ۲» می‌گوید

رامین ناصرنصیر از علت حضور کم رنگش در «شهرزاد ۲» می گوید

عبارات مهم : سریال

رامین ناصر نصیر این روزها در سریال «گمشدگان» نقشی متفاوت را بازی کرده است و بعد از غیبتش در چند قسمت ابتدایی «شهرزاد ۲» بازگشتی دوباره به شبکه نمایش خانگی هم داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، رامین ناصرنصیر در سریال «گمشدگان» در نقشی متفاوت ظاهر شده است هست، شخصیتی که به زعم خودش پیش از این شبیه اش را هم بازی نکرده هست. او این روزها علاوه بر این سریال تلویزیونی در «شهرزاد» هم حضور دارد، ناصرنصیر که در فصل اول «شهرزاد» با شخصیت هوشنگ به مخاطبان معرفی شد از ابتدای فصل دوم در این سریال حضور نداشت و خیلی از بیننده ها فکر می کردند این شخصیت از به یکباره از قصه از بین بردن شده است است ولی از قسمت ششش به بعد هوشنگ دوباره وارد ماجراهای قصه «شهرزاد» می شود. ناصر نصیر در گفتگو با خبرآنلاین، پاسخگوی تمام سوالاتی بود که در این مدت جهت مخاطبان پیش آمده است و راجع به «گمشدگان» نیز حرف های جالبی زده است.

رامین ناصرنصیر از علت حضور کم‌رنگش در «شهرزاد ۲» می‌گوید

مدتی بود در تلویزیون نسبت به قبل کم کار تر شده است بودید. ولی این روزها با سریال «گمشدگان» بازگشتید. این سریال برایتان چه شاخصه داشت که در ان حضور پیدا کردید؟

سال گذشته در «دورهمی» بودم و در شبکه نمایش خانگی هم «شهرزاد» را داشتم ولی به نظرم نه تنها کم کاری من بلکه علت کم کاری خیلی از دوستان دیگر بازیگرم به خود تلویزیون بر می گردد. چند سالی است که حجم تولیدات تلویزیون نسبت به قبل خیلی کمتر شده است است و دلیلش هم بحران اقتصادی است که وجود داشته هست. حضور من در تلویزیون زیاد به برنامه های نود شبی طنز مربوط می شد که اساسا بساط این برنامه ها برچیده شد. از طرف دیگر سریال سازی زیاد به مناسبت هایی مثل نوروز و ماه رمضان محدود شده است بود و همین اتفاق هم منوط به این بود که اسپانسری بیاید و پولی بگذارد تا کاری ساخته شود. هم به لحاظ کمی و هم کیفی اوضاع تلویزیون افول کرده بود. البته طبیعی است که هنگامی که پای اسپانسر وسط هست، آن حامی در وهله اول تبلیغ محصول اش برایش مهم است و چون کارشناس این حوزه نیستند همان تبلیغ هم احتمالا به سطحی ترین شکل ممکن انجام می شود و خیلی وقتها هم به کیفیت هنری کار لطمه وارد می شود. ضمن اینکه تولیدات خوب تلویزیون هم در چند سال اخیر کم کردن پیدا کرده بود و به جز من هم حضور خیلی از همکاران دیگر هم در سریال های تلویزیون کمتر شده است بود و فعالیت ارزش در سینما، تئاتر و یا نمایش خانگی زیاد شده است بود. من هم از این قضیه مستثنی نبودم و زیاد در تئاتر، نمایش خانگی و تا حدی هم سینما فعال بودم.

نقش متفاوتی در سریال «گمشدگان» دارید، به علت منفی بودن این شخصیت آن را قبول کردید؟

رامین ناصر نصیر این روزها در سریال «گمشدگان» نقشی متفاوت را بازی کرده است و بعد از غیبتش در چند قسمت ابتدایی «شهرزاد ۲» بازگشتی دوباره به شبکه نمایش خانگی هم دا

بله، متفاوت بودن این شخصیت برایم مهم بود. ولی من خیلی به شکل مثبت و منفی به نقش ها نگاه نمی کنم چون اساسا آدم ها نسبی اند. ولی این شخصیت متفاوت بود، در واقع این نقش شاخصه هایی داشت و کارهایی را انجام می داد که من در زندگی خودم که هیچ، در سینما هم به عنوان بازیگر آنها را انجام نداده ام، اینکه کتک کاری کنم، آدم بکشم و یا فرزند بدزدم. من این فضا را به عنوان بازیگر هم تجربه نکرده بودم و این عنوان جهت هر بازیگری جالب است که فضای متفاوتی را تجربه کند.

محوریت قصه سریال «گمشدگان» اعتیاد و عواقب آن است و در خلل قصه به پرسشها اجتماعی دیگر از جمله کودک آزاری و کودک دزدی که در این چند وقت موارد زیادی هم شاهدش بودیم که حتما شما هم در جریانش هستید. شما به عنوان یک بازیگر چقدر دغدغه حضور در کارهای را دارید که به پرسشها روز جامعه و معضلات اجتماعی می پردازند را دارید؟

خیلی زیاد، علاوه بر اینکه جهت من به عنوان بازیگر حول موضوعی کار کنیم که معضل روز جامعه است مهم هست، به نظرم این قضیه جهت تماشاگر هم می تواند علت جذابیت باشد. ما فیلم و سریال هایی که حتی در قسمت های طولانی هم پخش می شوند ولی دیده نمی شوند زیاد داریم. به عنوان نمونه کاری که در 50 قسمت ساخته و چون ساخته شده است باشد پخش شود ولی دیده نمی شود. علت این عنوان هم به نظرم این است که بعضی از این کارها داستان زندگی هایی را تصویر می کنند که کمترین ارتباطی با پرسشها روز جامعه ندارند، انگار آدم هایی که در این قصه می بینیم در جامعه زندگی نمی کنند و پرسشها و پرسشها را نمی بینند و در یک فضای فرضی هستند. هنگامی که تماشاگر خودش را در قصه نمی بیند خیلی هم جذب داستان نمی شود. حتی گاهی اوقات کارهایی که موفق به جذب تماشاگر می شوند به لحاظ کیفی شاید کارهای متوسطی باشند ولی مو ضوع کار موضوعی است که مثل آیینه ای برابر پرسشها اجتماع است و تماشاگر می تواند شرایط زندگی خودش را در آنها ببیند، بنابراین جهت او جالب هست، قصه ارزش را دنبال می کند و می تواند با آنها ارتباط برقرار کند. به همین نسبت جهت من بازیگر هم همینطور هست، هنگامی که کاری به من پیشنهاد می شود که احساس می کنم با پرسشها روز جامعه در ارتباط است طبیعتا برایم خیلی جالب هست، به خصوص اینکه بعضی قصه ها راجع به بحران هایی است که خیلی خطرناک هستند و واقعا در جامعه زنگ خطر هستند. خیلی از پرسشها که حتی ربطی به ارزش های مذهبی هم ندارند مسائلی اند که جهت همه انسان ها به عنوان ارزش صرف نظر از اینکه فرهنگ و مذهبشان چیست تلقی می شود. در جامعه ما اتفاق های زیادی می افتد و متاسفانه حساسیت های همه ما نسبت به آنها کم شده است هست. ما خیلی از اتفاق ها را به عنوان خبر می شنویم و به هیجانمان می آورد، دنبالش می کنیم ولی آنقدری که باید از این اتفاق ها متاثر نمی شویم. اوضاع الان طوری شده است که ما زمین می خوریم، می افتیم ولی دردمان نمی آید. انگار که جامعه با سرعتی باورنکردنی در شیبی افتاده که معلوم نیست انتهایش به کجا ممکن است ختم شود. متاسفانه در طول یک ماه 7-8 ماجرا داشتیم، هر کدام از این موارد در جامعه ای اتفاق بیفتد به عنوان یک زنگ خطر به ان نگاه می کنند و جامعه شناسان، روانشناسان و مسئولان سیاسی و فرهنگی آسیب شناسی اش می کنند و به این فکر می کنند که چطور می توانند جلوی این اتفاق ها را بگیرند و برایش چاره اندیشی می کنند. ولی اینجا هر اتفاقی در حد خبر مطرح می شود تا جهت هم تعریف کنیم و پست اینستاگرام بگذاریم. بعد از مدتی هم ماجرا فراموش می شود. نمی گویم سریال ساختن به حل و برطرف شدن همه این پرسشها کمک می کند ولی کاری است که از دست ما برمی آید، بقیه هم باید کار خودشان را درست انجام بدهند که متاسفانه انجام نمی دهند.

رامین ناصرنصیر از علت حضور کم‌رنگش در «شهرزاد ۲» می‌گوید

شخصیت هوشنگ در فصل دوم سریال «شهرزاد» کمرنگ شد و مخاطب احساس کرد تا قبل از قسمت پنجم این سریال این شخصیت به یکباره از قصه از بین بردن شده، علت این اتفاق چه بود؟

دلیل این اتفاق کاملا شخصی بود، پارسال که دوستان می درخواست کردند کار را شروع کنند، من از کمی قبل ترش دچار بیماری شده است بودم که بخاطرش مدتی در بیمارستان و بعد هم در منزل خوابیدن بودم. زمانی که تصویربرداری فصل دوم شروع شد من در اوج بیماری ام بودم و واقعا در شرایطی نبودم که بخواهم کار کنم و حتی از منزل خارج شوم. به همین علت از آقای فتحی عذرخواهی و خواهش کردم که نقشم را از سریال از بین بردن کنند. ایشان هم گفتند چون متن سریال نوشته شده است است امکان اینکه به کلی شخصیت را از بین بردن کنیم وجود ندارد ولی تلاش می کنیم تا جاییکه می شود مختصرترش کنیم و تنها جاهایی که حضور هوشنگ خیلی مهم و پیش برنده قصه است و نبودش به قصه لطمه می زند را داشته باشیم. عملا هم همین کار را کردند، ولی یکی دو ماه که گذشت شرایط من کمی بهتر شد و می توانستم به کار برگردم، آقای فتحی هم گفتند حالا که بهتر شدی و می توانی باشی حیف است که نیایی. به همین خاطر حضورم تا قسمت ششم فقط همان یک سکانس در قسمت اول است ولی از قسمت شش به بعد دیگر حضور داشتم و از ظاهرم هم مشخص است که تازه از بستر بیماری آمده ام و خیلی لاغر هستم.

رامین ناصر نصیر این روزها در سریال «گمشدگان» نقشی متفاوت را بازی کرده است و بعد از غیبتش در چند قسمت ابتدایی «شهرزاد ۲» بازگشتی دوباره به شبکه نمایش خانگی هم دا

الان که خدا را شکر سلامت هستید و بیماری تان برطرف شده است است؟

بله، برطرف شده است است.

بخشی از بار طنز سریال «شهرزاد» روی دوش شخصیت هوشنگ بود، در «فصل دوم» هم همین شاخصه ها را در هوشنگ می بینیم؟ شخصیت او نسبت به فصل اول که تغییری نکرده است؟

رامین ناصرنصیر از علت حضور کم‌رنگش در «شهرزاد ۲» می‌گوید

نه تغییری نکرده است و شخصیت همانند فصل اول هست. یک مقدار ماجراهای تازه هم برایش اتفاق می افتد که در قسمت هایش اخیر شاهدش هستیم.

واژه های کلیدی: سریال | تلویزیون | تلویزیون | اخبار فرهنگی و هنری

رامین ناصرنصیر از علت حضور کم‌رنگش در «شهرزاد ۲» می‌گوید

رامین ناصرنصیر از علت حضور کم‌رنگش در «شهرزاد ۲» می‌گوید


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار