نازک – لاغر زندگی ممنوع انتقام اسیدپاشی

نازک – لاغر: زندگی ممنوع انتقام اسیدپاشی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ۱۰ میلیون نفر در کشور ما در فقر مطلق زندگی می کنند / آذر منصوری

آذر منصوری با تاکید بر اینکه برگزاری تجمعات اعتراضی حق مردم است ، گفت : این تجمعات در شرایطی برگزار شد که مجموعه جریان اصلاحات و دولت در تلاش هستند تا با ایجاد

۱۰ میلیون نفر در کشور ما در فقر مطلق زندگی می کنند / آذر منصوری

آذر منصوری: ۱۰ میلیون نفر در کشور ما در فقر مطلق زندگی می کنند

عبارات مهم : سیاسی

آذر منصوری با تاکید بر اینکه برگزاری تجمعات اعتراضی حق مردم است ، گفت : این تجمعات در شرایطی برگزار شد که مجموعه جریان اصلاحات و دولت در تلاش هستند تا با ایجاد ارامش و فراهم کردن زمینه های گفت و گو و تفاهم زیاد و از طریق آشتی ملی پرسشها را از سر راه بردارند!

به گزارش نامه نیوز، تجمع اعتراضی بعضی از مردم مشهد اوج گرفت و به شهرهای دیگر نیز سرایت کرد. اعتراضاتی که بر خلاف میل برگزار کنندگان به دایره دولت و شخص روحانی محدود نماند و کار را به شعارهای ساختار شکنانه دیگری علیه بعضی نهادهای حکومتی کشاند.

۱۰ میلیون نفر در کشور ما در فقر مطلق زندگی می کنند / آذر منصوری

اعتراضات به سرعت مورد استقبال رسانه ها و شبکه های مجازی بیگانه قرار داده شد و این نخستین پیامد منفی تجمعات روزهای پنج شنبه و جمعه بود. تحلیل گران و کارشناسان مسایل سیاسی در داخل ولی با تاکید بر اینکه تجمع و اعتراض به دولت و سایر دستگاه های حق مردم هست، از ضرورت رعایت قانون و مقررات سخن گفتند. توصیه قابل تامل در تحلیل های داخلی عدم واقع بینی در شرایط اقتصادی کشور و استفاده سیاسی مخالفان دولت از اوضاع موجود است.

آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح طلب و قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت از جمله کسانی است که اعتقاد است باید با نگاه واقعبینانه به پرسشها موجود در جهت حل آن گام برداشت. به گفته وی دامن زدن بر ناامیدی مردم آتشی به راه می اندازد که دود آن به چشم همه می رود.

آذر منصوری با تاکید بر اینکه برگزاری تجمعات اعتراضی حق مردم است ، گفت : این تجمعات در شرایطی برگزار شد که مجموعه جریان اصلاحات و دولت در تلاش هستند تا با ایجاد

به نظر شما علت مهم شکل گیری تجمعات اعتراضی اخیر چه بود؟

جمعیتی نزدیک به ده میلیون نفر در کشور ما در فقر مطلق زندگی می کنند. پرسشها اقتصادی موجود بیشترین فشار را به طبقات محروم وارد می کند لذا ضروریست که همه کسانی که به نوعی در اداره کشور مسئولیت دارند، واقع بین بوده و درک درستی از پرسشها داشته باشند.

تجمع مشهد یک اعتراض اقتصادی بود ولی گستردگی آن و سرایتش به شهر دیگر نیز صرفا به خاطر پرسشها اقتصادی بود؟

انتخابات عرصه عرض اندام طبقات و گروه های متفاوت مردم و طرح مطالبات هست، مطالبات به جدی ترین شکل خود مطرح می شود. در واقع انتخابات نمادی جهت بروز و ظهور مطلبات مردم است و همان طور که در سال ۹۶ دیدیم انتخابات جنبشی تبدیل می شود که در نهایت مردم مطالبه خود را از طریق صندوق رای پیگیری می کنند. بعد از روی کار آمدن دولت دوم آقای روحانی تلاش گسترده ای از سوی اتاق های فکر علیه او جهت ناامید کردن مردم صورت گرفت. موج ها و کمپین هایی که یک نمونه بارز آن «من پشیمانم» بود.

۱۰ میلیون نفر در کشور ما در فقر مطلق زندگی می کنند / آذر منصوری

متاسفانه بعضی از تریبون های رسمی کشور نیز به این عنوان دامن زدند. در حالی که حداقل مراجع رسمی کشور ما ، تریبون های رسمی و رسانه ملی باید نسبت به پرسشها و مسایل کشور اشراف کامل داشته باشد. کاملا روشن است که چنانچه قرار بر گشایش در حوزه اقتصادی باشد باید به دولت دوازدهم این امکان و وقت داده شود تا زمینه جذب سرمایه ، سرمایه گذاری بیشتر، رونق کسب و کار، زیاد کردن اشتغال و به کار افتادن تناوب تولید و … را فراهم کند. صورت مساله کاملا روشن است ولی این تریبون ها به نا امیدی مردم دامن زدند. بخش عمده ای از اتفاقات اخیر در مشهد و چند شهر دیگر از همین موج نارضایتی ایجاد شده است که منتظر یک تلنگر بود، ناشی شد.

این اعتراضات از مشهد شروع شد. خاطرمان است که در دولت آقای هاشمی نیز اعتراضاتی در مشهد می شد. به نظر شما آیا اعتراضات از این شهر شروع می شود؟

این مساله ای است که نیاز به بررسی های جدی دارد و باید مشخص شود که علت این تجمعات در مشهد چه بوده است.

آذر منصوری با تاکید بر اینکه برگزاری تجمعات اعتراضی حق مردم است ، گفت : این تجمعات در شرایطی برگزار شد که مجموعه جریان اصلاحات و دولت در تلاش هستند تا با ایجاد

نظرتان در مورد نفس برگزاری تجمعات اعتراضی چیست؟ فارغ از اینکه دولت را نشانه می گیرد یا نهادهای دیگر را.

برگزاری تجمعات اعتراضی حق مردم است و قانون این اجازه را می دهد ولی مساله ای که وجود دارد این است که این تجمعات در شرایطی برگزار شد که مجموعه جریان اصلاحات و دولت در تلاش هستند تا با ایجاد آرامش و فراهم کردن زمینه های گفت و گو و تفاهم زیاد و از طریق آشتی ملی پرسشها را از سر راه بردارند. این تظاهرات با شعار تند علیه آقای روحانی شروع شد و سپس دامن وسیع تری گرفت.

۱۰ میلیون نفر در کشور ما در فقر مطلق زندگی می کنند / آذر منصوری

به عبارت دیگر اعتراضات اقتصادی به سیاست کشیده شد

مساله ای که به نظر من مخالفان قدرتمند داخلی آقای روحانی باید به آن توجه کنند این است که اگر قرار باشد از زاویه حجم مطالبات و پرسشها حاصل از ناکارآمدی و سوءمدیریت دولت هشت ساله مطلوب اصولگرایان، دولت را تحت فشار قرار دهند؛ این تنها دولت نیست که آسیب می بیند. بلکه آتشی است که روشن می شود و دود آن به چشم همه مردم و کشور می رود . طبیعتا بیشترین آثار و تبعات را در منافع ملی خواهد داشت. با توجه به واقعیت های موجود در جامعه شرایط به نحوی است که دولت و مجموعه ارکان حاکمیت باید حداکثر تلاش خود را انجام داده تا از طرق متفاوت مثل عادلانه کردن بودجه و بر پیگیری مطالبات و نیازهای مردم از مسیری که کمترین آسیب را به منافع ملی کشور وارد کند؛ پرسشها را حل کنند.

واژه های کلیدی: سیاسی | اقتصادی | اعتراضات | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار